decisions

Godkväll! Är riktigt sur då jag känner att det gör ont i halsen och att jag är super snorig. Värsta tajmingen till att jag ska iväg till Jönköping imorgon med De Geer och spela fotboll... så sjukt störande! Jag som vanligtvis aldrig brukar vara sjuk, förkyld eller känna mig dålig. Men nu, då jäklar ska man bli förkyld. Får väl försöka överleva med det. Jag är i alla fall riktigt nervös inför imorgon. Men det ska väl gå bra, får jag hoppas! :)
  Idag har det varit en super skön skoldag. Vi kollade på en skräckfilm som tog upp både no och engelska lektionen. Dom andra lektionerna har varit riktigt chill dom med då vi har spelat lite och sådär. Dagarna innan lov är helt underbara! Nästan så att man inte vill gå hem från skolan, haha. Efter skolan gjorde jag klart ett no hemmaprov som vi har. Det gick super snabbt så det hann inte bli tråkigt. Annars har jag bara slappat och tagit ett bad.
  På onsdag har vi en dag där vi nior ska hitta på något tillsammans och på torsdag har vi klassdag. Som sagt så är dagarna innan lov så himla roliga! Jag tror att under någon av dagarna ska vi köra lite dodgeboll turnering mot varandra och det är seriöst bland det roligaste som finns! Plus att min klass är bäst när det gäller idrott, trust me. Så är riktigt spänd på dom dagarna. Sedan på fredag avslutar vi skolterminen med cabare som vissa elever visar upp. Det är riktigt roligt att kolla på och jag ser fram emot det också! Jag har alltså bara super bra dagar framför mig!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback