don't call me your friend, if I hear that word again..

Okej, jag har verkligen varit urdålig på att blogga! Men har haft rätt så mycket att göra på sistone så that's the reason. Men ska väl försöka komma ihåg lite vad jag gjort under mina dagar :)
 I söndags var jag ju med i Mirum cup tillsammans med IFKs 99or och det gick sjukt jätte bra då vi vann hela cupen! Själv tycker jag att jag gjorde väldans bra ifrån mig då jag fick till ett par mål. En riktigt kul dag, helt enkelt. Tjejerna var super sköna och vi hade riktigt roligt. 
  De andra dagarna har jag tränat fotboll på tisdagen, onsdagen och torsdagen. Under tisdagen hade vi ett riktigt jobbigt fyspass och jag kan än känna av träningsvärken i magen. Men träningarna har gått riktigt bra och varit super roliga. 
  De andra dagarna har jag bara varit hemma och gjort läxor samt varit på gymmet. Typical. Jag är också riktigt taggad till på fredag. Eftersom jag bestämt mig och vill välja till elitfotboll när jag börjar på De Geer, så skickade jag in en blanket som jag skrivit på. Och dom som har hand om elitfotollen på De Geer väljer ut spelare som dom tycker verkar intressanta för att komma på en test träning på fredag. Och jag fick svar att jag var välkommen dit! Riktigt kul! Nu gäller det bara att jag gör bra ifrån mig på träningen och blir intagen. Hoppas hoppas!
  Idag har jag varit i skolan och bland annat haft idrott som jag älskar så mycket. Vi hade även musik där jag endast kan chilla runt då jag redan är klar med ett arbete vi håller på med. Kändes super bra när läraren sa att mitt arbete låg på A nivå. Har efter skolan bokstavligen legat i soffan och kollat på tv, sovit ett tag och kollat på tv igen. Mina typical fredagar. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback