i don't work hard when it's easy, i put in work when it's hard.

Godkväll människor! Kände att det är dags för ett inlägg. Kom nu också på att jag ska lägga ut vad jag fick när vi firade lite tidigare jul hos pappa, men det lägger jag ut tillsammans med det jag får under den riktiga julen hos mamma. Yas.
  Idag har jag varit på gymmet och tränat. Känns super bra att träna igen! Var även på två träningspass igår. Jag har ju inte tränat under nästan en hel vecka! Ingen fotboll eller gym alls då jag varit förkyld. Jätte tråkigt! Men nu är jag bara smått snorig och känner att det går bra att träna med. So i'm back on track. Har annars idag följt med till affären, suttit framför tv:n och kollat lite film med pappa. Gårdagen såg väl liknande ut, gymmet och tv:n. Snacka om att inte ha något liv. Men har inte mycket annat att hitta på.
  Imorgon ska jag träna och efter det lär jag väl inte hitta på så mycket mer. Ja, det är vad jag har att skriva! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback