like i can

Haljo! Dagen idag var riktit tråkig, faktiskt. Det ända vi gjorde var att baka pepparkakshus, eller pepparkaks husbil, för min grupps del. Jag hatar att baka och laga mat! Fy tusan! Jag lagar högst nudlar. Det är faktiskt det ända jag kan laga, när jag tänker efter... Ändå har jag B i hemkunskap vilket jag tycker är lite konstigt. Det ända roliga med mat är att äta det! Men vi hade ju tävling med våra pepparkakshus och vi kom faktiskt tvåa vilket förvånade oss alla. Då var vi ändå riktigt bra, vilket vi själva inte trodde.
   Imorgon är det dodgeboll turnering mellan oss nior och jag är så jäkla galet taggad! Det är så sjukt kul! Så morgondagen lär bli himlans rolig. Det är sånthär man ska göra, inte hålla på och baka! Excited!!!!!!
   Jag ska igentligen ha fotbollsträning idag. Även om min förkyldning har blivit bättre sen igår, så är det bättre att vänta tills jag blir ännu bättre. Inte kul om jag skulle förvärra det. Så det blir ingen fotboll för mig idag. Istället blir det att skriva färdigt sista svaret på min no uppgift och sitta lite vid datorn.
  Jag måste bara tillägga att jag är så himla hyper eftersom det snart är jullov! Hur skönt? Eftersom fotbollen har lite uppehåll då, ska jag köra stenhårt på gymmet vilket jag ser riktigt fram emot! Fast nackdelen med jullov är att den endast är ett halvår kvar tills vi slutar nian... lite tråkigt faktiskt. Jag får hoppas att vårterminen känns riktigt seg och långt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback