nothing really matters

Hej! Vaknade upp för en stund sedan då jag visst somnade i soffan. Sov nästan i två timmar.
  Dagen idag har väl inte varit något speciell. Jag vaknade runt elva och drog lite senare till gymmet tillsammans med pappa. Har efter det inte gjort så himla mycket.
  Igår tränade jag fotboll på morgonen och det var super kul! Vi spelade endast match då vi måste träna inför DM. Lite senare, efter träningen, åkte jag och pappa upp till Aleceum där Jesper spelade atlascup. Umgicks där lite med Bina och Ejlitz som bland annat var där.
  Imorgon antar jag att det blir att träna lite på gymmet. Sedan på onsdag är det nyår! Riktigt taggad då det blir att umgså med mina vänner. Året har ju bara flygit förbi!!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback