santa tell me

Hej! Äntligen är jullovet här! Hur himlans underbart är inte det?
  Idag blev det en sväng in till Norrköping. Framförallt så behövde jag och Amanda köpa några julklappar, men det blev även lite annat som fick följa med hem. Jag hade faktiskt tänkt att inte köpa något annat än just julklappar, men det sket sig ju nästan direkt. När vi kom hem sen så blev det en liten tidig julaftonhos pappa. Eftersom vi är hos mamma på jul, så fick vi öppna pappas julklappar idag! Bilder på det får ni i något annat inlägg :) Har annars inte hittat på så mycket mer idag. Har suttit en stund framför tv och kollat då dom visar throw back Disney på Disney Channel. Absolut bästa!
  Igår kollade vi på skolans cabaré och det var super kul! Sång, dans och massor med skechers. Riktigt bra! Drog efter det och åt med mamma och mina syskon samt min moster och kusin. Vi firade lite att det äntligen är jullov. Trevligt, trevligt.
  Har inte så mycket mer att berätta. Spenderar antagligen hela kvällen framför tv:n. Men ni får ha det bra, vänner!
 
Dagens inköp (tog bild med de köpta kläderna på, tänkte att det kunde va lite skoj):
Tröja från BikBok 179:- (blev ingen bild framifrån då jag inte fick till någon bra! men den är helt rak på framsidan)
Skor från DinSko 399:-  (klacken är mörkbrun, syns knappt)                    Bh:ar från Cubus 99:-/st
Tränings tights från GinatTricot 129:-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback