these are the lies

Hej bloggen! Sitter i soffan med både jacka och filt på mig. Kom hem för en stund sedan efter en match med De Geer gymnasiet i Jönköping. Det var kallt ute, kallt i bussen och kallt i fotbolls arenan. Det var fasiken kallt överallt! Så nu kan jag äntligen värma mig. Men dagen idag har varit riktigt rolig! Bara lite segt att åka buss i två timmar dit och sedan två timmar hem. Men det funkade. Det har väl varit lite segt med min förkylning då jag gått runt och snorat, ätit halstabletter och nyst hela dagen. Men under matchen kände jag inte av förkylningen så mycket, vilket var super skönt. Så körde på. Jag körde inte så jätte bra som jag hoppats på, men det kan ju bero på att jag inte känner mig helt frisk. Matchen slutade sorligt nog med 4-3 till Smålnads skolan. Men jag tycker att vi hade bollen mer än dom, fast att dom gjorde mål på de chanser dom fick framför mål. Jag själv var super nära på att göra mål, men självklart ska den flyga över. Ja, jag försökte mitt bästa i alla fall! Efter matchen sedan drog vi till en skola där vi fick mat och åkte sedan hemåt. Det har varit en bra dag! Även om jag fick gå upp redan vid fem i morse.
  Imorgon blir det också roligt då vi nior ska hitta på något tillsammans. Jag tror att vi skulle baka pepparkakshus som vi ska designa och tävla med. Inte riktigt min grej att baka och hålla på, men får hoppas att vi hittar på något mer än bara det! Det är även fotbollsträning samt teori imorgon. Jag får se hur jag känner mig imorgon, om jag drar på träningen eller inte. Eftersom jag spelade match idag, finns det stor risk att förkylningen blir värre. Att hålla på o träna och sådär när man är förkyld är inte bra! Men vi får se, helt enkelt. Jag har ju så himla svårt för att vila och inte hålla igång, haha!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback