wait on me

Hej! Lördag idag då, trevligt. Men lite tråkigt då jag måste lägga mig tidigit ikväll då det är fotbollsträning klockan tio till tolv på morgonen imorgon. Alltså måste vi dra redan vid nio. Kul med fotboll igen, men tråkigt att lägga sig tidigt.
  Idag har jag inte gjort mycket alls. Jag var och tränade på gymmet med pappa i morse, efter det har jag inte gjort något alls. Jag har ingen aning vad jag fördröjt tiden med, om jag ska vara ärlig. Suttit med mobilen och bara slöat mig. Haha, jag har förresten laddat hem en karaoke app där man sjunger med random människor runt hela jorden. Igår satt jag med den i två timmar, på riktigt. Sjukt kul att sjunga, fast det låter nog inte lika bra...
  Imorgon är det somsagt fotboll. Sedan får jag se vad jag hittar på under dagen. Om jag orkar, kanske jag drar på ett träningspass på gymmet på eftermiddagen. Box Mix, det är ju super kul! 
  Nu ska jag nog sitta en stund vid datorn och sedan sätta mig framför tv:n tillsammans med familjen.
 
Jag har fixat min kamera som var lite muppad. Nu lär det väl endast komma massor med olika systemkamera bilder. Tog bilden nedan nyss då jag inte har några andra bilder att lägga ut!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback