you just want my money.

Hej! Sista skoldagen är gjord. En riktigt rolig skoldag, om ni frågar mig. Som jag nämnt i tidigare inlägg, så skulle vi nior ha dodgeboll turnering och det var jätte kul! Vi var två lag i min klass; mitt lag kom på först plats och vårt andra lag kom på andra plats. Hur jäkla mycket pownade vi inte? Mycket skoj! Det blev även en film med klassen på eftermiddagen. Efter skolan har jag inte gjort något alls. Det känns konstigt att inte ha läxor att göra eller att åka iväg på fotbollsträning. Gick inte på träningen idag på grund av min förkyldning. Så har faktiskt varit en riktigt skön dag. Jag blev även riktigt glad idag när jag fick höra att jag har A i franska! Känns massa bra.
  Imorgon så blir det att kolla på cabarén som några elever i skolan håller i. Kuligt! Men kommer faktiskt bli lite segt med jullov då jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på under cirka tre veckor... Ja, jag får väl se till att hitta på något i alla fall.
Where's the snow at tho?
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback