en dag med blanade känslor

Hej bloggen! Super ledsen att jag inte uppdaterat på några dagar, men ser att ni fortfaranade kollar in lite ibland. Det gör mig riktigt glad. Men idag var jag inte i skolan då jag var på begravning. Riktigt hemskt att någon som har flera år kvar att leva går bort. Min faster. Vila i frid ♥
Men ett mail jag fick idag lite senare piggade upp både mig, min syster och pappa. Jag och Amanda har deltagit i en tävling som MTV och Sony Music Sweden håller i, en tväling om att vinna två biljetter till ett event som heter Miley Night. Man skulle motivera varför just DU skulle vinna, och mitt mail med min motivering vann. Jag blev en av fem vinnare (+ att alla får ta med sig en vän) Jag och Amanda freakade ut och pappa blev riktigt glad för våran skull. Miley Night kommer hållas i Stockholm på onsdagen den 5:de mars. Daniel Paris kommer vara 'värden' under själva kvällen då vi ska kolla på Miley: The Movement, Miley: Unplugged och tävla om Miley konsert biljetter. Det kommer säkert finnas massa kul saker att göra plus att MTV kommer vara där och filma under kvällen. Man ska vara klädd i Bangerz tema. Dvs en Miley outfit. Så i morgon bär det av till norrköping med Amanda för att köpa en super cool Miley outfit! Hur galet kommer det inte bli på onsdag!? Jag är super glad och super taggad ♥
Ni får ha en bra kväll och helg allesammans! :)
Btw, imorgon fyller Justin hela 20 år. Hur fort går tiden igentligen? Han var ju nyss 16 år!? ♥
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback