bedroom

Hej! Precis pluggat lite men gav nu upp, kände mig riktigt trött. Så tänkte att jag kunde blogga lite sanbbt och sedan sätta mig och kolla på tv tillsammans med resten av familjen.
Idag var jag i skolan och slutade en timme tidigare eftersom vi inte hade någon no, så gick hem till mamma där hon hjälpte mig med mina ögonbryn. Kan inte plocka dem själv. Efter det, gick jag hem till pappa igen och drog sedan direkt med Elin till gymmet. Efter det har jag inte gjort alls mycket, förutom att plugga då.
Imorgon blir det i alla fall läxläsning vilket betyder att jag stannar kvar en timme längre efter att skoldagen slutar. Efter det ska jag kanske träna med Elin, känner att jag måste fixa med läxor. Men vi får se hur det blir imorgon.
Ni får ha det bra! :)
 
Bara för att jag tycker att detta var den bästa låten som var med på melodifestivalen i lördags. Blev riktigt sur då han inte gick vidare. För att vara ärlig, så tycker jag nästan att låtarna i melodifestivalen bara blir sämre och sämre för varje år. Förr var näst intill alla bra! Nu för tiden är det knappt att det finns någon bra låt alls.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback