läxor

Hej! Sitter nu med mina läxor och pluggar samt hör på musik i hörlurar. Tycker man att läxor är tråkigt kan jag ge er ett bra tips. Det blir super mycket roligare att plugga med bra musik i öronen. Vet inte om det funkar för alla, men det fungerar för mig! :)
Har inte gjort mycket nu under morgonen. Stallde mitt alarm på klockan tio,  gick upp, åt frukost, badade och nu sitter jag här. Lär inte hända så mycket mer heller förutom att jag nog ska dra och träna senare. Brukar träna på morgonen, men kände att läxorna behövde göras först. Senare i kväll blir det att kolla på melodifestivalen med familjen.
I morgon blir det fotbollsträning och sedan endast en skol vecka kvar innan det är sportlov! Hur underbart är inte det? Ser mest fram emot att åka iväg på cup med laget i Askersund. Den håller endast på över dagen. Men är super taggad på det!
Ha en bra lördag allesammans!
 
 
 
Ni kan gärna gå in och rösta på min fotbollsförening att vinna 100.000 kr. Olika föreningar är nominerade och den som fått mest röster vinner 100.000 kr. Gå bara in HÄR, gilla facebook sidan och rösta på min förening, Torstorps IF.
Klubben är idag trångbodda och en ev. vinst skulle bi ett viktigt bidrag till att kunna realisera vårt mål att anlägga en ny gräsfotbollsplan för 7-9-manna fotboll samt en förbättrad grusplan.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback