love will survive

Godmorgon! Har duschat, ätit frukost och packat gympakläder. Så känner att jag fick en liten stund till att blogga nu på morgonen. Är rikitgt dålig på att blogga, känner jag. Men riktigt kul att det ändå är folk som kikar in på bloggen lite då och då, även om det inte finns något nytt inlägg :) Andledningen till att jag inte uppdaterar så mycket är alla läxor och prov vi fått nu, allt samtidigt. Fast inte mycket att skriva eftersom min vecka har som vanligt varit likadan som alla andra veckor. Inget speciellt har hänt förutom att jag i onsdags var iväg till Linköping och tränade med ÖFF.
Men idag är det ju fredag, vilket är underbart. Dagen kommer bli riktigt kul eftersom vi har gympa nu på morgonen. Så är supertaggad på skolan! Gympa är absolut det bästa ämnet som finns! Önskar att det fanns något gymnastik gymnasium där man har gympa typ 5 gånger i veckan. I would love it.
Nej, nu måste jag fixa lite till. Måste sminka på mig lite mascara. Tycker det är superskönt på gympadagar, då använder jag inte foundation då jag tycker det är sjukt jobbigt att ha på gympalektionen.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback