smile

Hej! :)
Det regnar sjukt mycket ute, men det hindrade mig inte från att ta en promenad till mamma för att hämta min datorladdare som jag glömde där igår. När jag kom tillbaka hem igen, tog jag en promenad med Snobben. Han gnällde så mycket, så kände att han behövde rastas.
Just nu är jag ensam hemma, vilket jag varit hela morgonen. Alla är iväg lite här och där. Men super skönt att vara ensam hemma. Så sitter framför TV:n med iPaden och lyssnar på musik. Blir inte att träna något idag och gjorde det inte igår heller, sparar alla mina krafter och all energi tills imorgon då vi har cup. Är jätte taggad! 
Idag blir det nog bara att ta det lugnt hemma. Blir antagligen att kolla på melodifestivalen ikväll sen.
Ha en bra helg alla! :) 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback