stuttering

Hej bloggen! Vill först och främst påpeka att det är fredag imorgon. How wonderful?
Har precis duschat efter ett gympass med Elin. Vi var även med och körde ett dansa mix pass också. Riktigt roligt!
Idag i skolan hade vi två prov, no och engelska. Känner att båda proven gick riktigt bra! Så kännes skönt. Det är även riktigt skönt att proven är över. Idag har jag inga läxor/prov jag måste göra, så hade inte någon ångest på gymmet för att jag måste hem och plugga. Som jag alltid känner. Och efter helgen är det ju sportlov. Då har jag endast ett so prov jag måste plugga på, men känner att det kommer gå galant. Så känner ingen stress för det, vilket är skönt.
Igår firade jag, Elin, Binta och Ejlitz, Fanny som fyllde 15 år! Ett stort grattis till Fanny ♥ Vi åt på O'lerys och hade det riktigt trevligt och roligt! Sedan drog vi alla på fotbollsträning där vi körde mot föräldrarna, riktigt kul det också!
I helgen, på söndag, drar jag, som jag nämnt tidigare, på cup med laget. Vi åker riktigt tidigt på morgonen, redan runt klockan sju. Det kommer även hålla på så pass länge att vi säker kommer komma hem någon gång på natten. Cupen är ju också i Askersund vilket är en bit bort från där vi bor. Så är sjukt taggad på cup! Det är bland det bästa som finns. Förlorar man en match så vet man att man har fler matcher som man kan taigen. Men kör man en vanlig match och förlorar den är det ju över sen. Då åker man ju hem super sur. Så det är vad jag gillar med cuper!
I morgon är det gympa på morgonen vilket gör mig super glad för morgondagen. Det värsta är hemkunskapen som vi även har på fredagar, men jag står ut. Det är ju trotts allt fredag, sista dagen i skolan.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback