yo

Hej! Då var det måndag igen då.
Dagen idag gick riktigt sanbbt. Inte vet jag varför? Men hade riktigt roligt på so lektionen då vi skulle argumentera om påven och hans regler. Jag och mitt "lag" skulle vara för hans regler, medans dom andra var mot dom. Haha, vi gick verkligen in för det och började nästan bråka på riktigt. Läraren fick stoppa vårat argument. Inte för att vi som var för påvens regler, höll med om dom på riktigt. Men man ville bara få rätt och äga ut de andra.
Vi hade även gympa idag. Kontidionstest inomhus. Riktigt jobbigt, men det gick riktigt bra!
Har nyss jobbat lite med läxorna. Vi har två prov på torsdag, no och engelska. Men kan båda riktigt bra, så känner att jag inte behöver oroa mig så mycket för läxorna. Nu ska jag äta lite fort och sedan dra mig ner till aktiv för att träna zumba. Kuligt!
 
Jag ser att rätt så många kollar min blogg dagligen, tycker det är super kul! Men kan ni inte kommentera lite också? Skulle tycka det blev mycket roligare :)
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback