Det är helg, mina vänner.

Hejsan! Nu är det helg igen. Känns som det nyss var helg, men jag klagar absolut inte. Endast bra att skoldagarna går fort. Har precis kollat på två filmer tillsammans med familjen, en super dålig båt film och sedan kollade vi på The Hunger Games: Catching Fire. Har ju redan sett den på bio en gång, men tycker den är riktigt bra. Tycker även om Jennifer Lawrence som har huvudrollen i filmen. Så det skadade inte så mycket att kolla på den en gång till.
Har inte så mycket att skriva om mina dagar förutom att dom varit riktigt roliga. Vi har också fått riktigt mycket prov och sånt vi ska plugga till, så helgen och hela nästa vecka får gå upp mot att plugga. Inte sådär jätte taggad på det. Fattar inte varför alla prov kommer samtidigt!? Både NO, SO och engelska prov. Dom gör säkert allt för att få det så krångligt som möjligt för oss elever. Men det ska nog allt gå bra!
I morgon blir det att gå upp tidigt eftersom jag bestämt med Elin att vi ska iväg och träna vid tio. Så blir inte världens sovmorgon, och jag tycker ju faktiskt inte om att sova bort hela dagar. Så det passar bra för mig. Så får se till att inte komma till sängs så sent ikväll. Ska väl inte vara uppe så himla super länge till.
Ja, ni får ha det bra! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback