Ett försök med hemmagjort finnmedel.

Hejsan! Sitter nu helt stel i ansiktet eftesom jag testar ett finnmedel man kunde göra hemma. Såg tipset på YouTube & det är ett flertal kommentarer där folk säger att det fungerar osv. Så får hoppas på det! Det är äppel cider vinäger, bakpulver och citron.
Idag började ju skolan igen, så blev en vanlig dag i skolan. Drog sedan efter skolan till gymmet med mamma, först dansade jag zumba och sen gick både mamma och jag på step styrka.
Jag färgade också håret igår.. Det blev fucking svart. Det hade varit okej om det hade blivit jätte mörk brunt, men det blev svart. I don't like that. Fy, jag som tänkt att jag aldrig skulle skaffa mig svart hår... men, nu såg vi ju hur det gick med det. Inget fel på svart hår, bara det att jag inte passar i det alls! Jag har aldrig blivit nöjd när jag färgat! Får börja färga det hos frisören hädan efter så att det blir rätt någon gång i alla fall.
Nej, nu måste jag äta något och sedan blir det väl att gå och lägga sig! Natti :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback