fotboll

Hej! Inte bloggat sådär jätte super mycket, känner jag. Men har inte haft lust med det.
Men idag så började skolan, var rätt så taggad på att få börja skolan igen. Jullovet var trist då det inte hände så mycket under dagarna. Så nu blir det som vanligt igen. Hade en riktigt rolig första dag. Känns som man inte sett klassen på jätte länge, men det är typ bara två och en halv vecka.
Just nu så sitter jag och väntar på att fotbollen ska börja. Vi har börjat träna på onsdagar också, vilket vi gjorde förr. Så har gått runt och tjatat om fotbollen hela dagen i skolan idag, så mina vänner tröttnade och sa till mig ett antal gånger.. haha. Så roligt! Är så himla glad!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback