Halsont

Tjenare! Så här mitt i natten bloggar jag. Men har inte haft lust att blogga under dagen.
Men idag har jag inte gjort ett skit, rent ut sagt. Det enda jag gjorde var att packa och åka hem till pappa, där jag är nu. Annars har jag endast suttit vid Twitter. Det känns även lite jobbigt eftersom jag inte tränat ända sedan fagen före nyårsafton. Men efter nyår så vet jag inte vad som hände, men har fått jätte ont i halsen och är snorig. Och inte en höjdare att träna när man är smått förkyld. Och så vill jag vara helt frisk till på söndag då det är fotbollsträning. Pappa sa att jag inte ska vara med på den, men han kan ju bara lycka till med att försöka hålla mig hemma. Mohaha. Jag ska spela fotboll, punkt slut.
That's it guys, inget mer att skriva. Ni får väl sova gott! :)
Bild från i somras, har ingen ny.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback