I'm still good

Hej alla!
Idag har det varit en sjukt skön skoldag! Vi började vid 08:15 då vi skulle vara vid Kulturhuset för att lyssna på några folk som pratade om mobbning osv. Det höll på i sådär tre timmar, fast vi fick en paus i mellan. Det var bland annat en kille som förr blivit mobbad, som pratade. Så det var riktigt intressant att lyssna på, tycker jag.
Sedan när vi kom tillbaka till skolan igen var det mat och sedan elevensval efter det. Sen var skoldagen slut. Så endast en lektion idag. Men jag och Binta stannade på läxläsning då vi behövde lite hjälp med matten, och våran mattelärare var där. Så det var ju bra. Vi satt fyrtio minuter längre än vad läxläsningen igentligen är. Haha, vi skrattade riktigt mycket eftersom vi alla blev riktigt trötta och ville gå hem. Och nu är jag hemma. Har varit lite snabbt hos mormor och ätit och gjort läxor. Så nu ska jag nog bada och sedan blir det nog att göra lite matte. Har faktiskt lärt mig, på lördagen då jag gjorde matten så flöt det bata på. Jag kunde det helt random. Och det var på tiden att jag förtstod det eftersom vi har matte prov imorgon! Lär väl inte gå sådär super bra, men blir glad om jag bara får ett E. Matte är absolut inte min starka sida!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback