It was enchanted to meet you

Hej! Har precis pluggat klart på mina franska och engelska glosor. Väntar på att mamma ska komma hem, för ska lite fort åka iväg och köpa hårfärg. Mitt hår är typ orange, grön, guld aktigt (?) Alla säger olika. Men ska färga det mörkbrunt! Om det blir skit mörkt, fine. Bra min gamla hårfärg försvinner så långt bort som möjligt!
Men dagen idag tycker jag varit super rolig, och det beror såklart på fotbollsträningen vi hade. Vi har börjat med att springa cirka tre kilometer ute före träninge, sedan kör vi lite styrka och fys inomhus. Efter det blir det fotboll. Idag spelade vi låtsas match mot varann i en timme och en kvart. Endast små korta pauser. Så himla kul!
 
Igår var jag i Linköping. Mamma skulle till IKEA, så Amanda och jag handlade så länge i affären bredvid. Fick med mig en jacka hem (äntligen) och så en rosa tränings tröja. Så är riktigt nöjd med mina inköp faktiskt. Sedan åt vi på mitt favorit mat ställe, Chili & Wok
 
btw, i fredags åkte jag in med syster och pappa till stan och hämtade ut min färdiglagade iPhone. Jag fick stå ut i tre veckor med en riktigt seg mobil!! Super skönt att ha min mobil tillbaka.
              Jacka från Flash 899:-                                             Träningströja från GinaTricot 179:-
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback