Mitt nyår :)

Hej! Har tänkt att berätta lite för er vad jag gjorde igår under nyår :)
Först så kom Elin och Ejlitz till mig vid fem (Binta skulle komma senare), så vi drog typ direkt till affären för att handla mat och godis. Det blev att äta hamburgare. När vi sedan kom hem satt vi endast och snackade samt åt godis och drack läsk, sedan åt vi mat. Vi satt seriöst i fem timmar och bara pratade om allt mellan himmel och jord. Sedan kom Binta och då blev det mer prat. Vi fick även besök av Fanny, Issa, Dejana, Agnes och Vilma vid tio någon gång, så blev lite prat och skatt med dom. Sedan drog dom, och då vet i tusan vad vi uppehöll oss med ända tills klockan slog tio i tolv? Men då så drog i upp till skolans fotbollsplan där det var fullt av folk som smällde rakter, så blev att stå och kolla på det. Förr har jag alltid varit så himla rädd för raketer och står alltid och håller för öronen, men i år gick det riktigt bra! Vi träffade även på Fanny, Issa, Dejana, Agnes och Vilma där och önskade varann gott nytt år :)
När vi sen kom hem, åt vi tårta. Och då var det nytt år, så då blev det ingen läsk, något godis och så för min del. Men faktiskt så tyckte jag inte att det var så himla gott med godis och allt. Jag har älskat Cola förr, men nu tyckte jag det inte var så speicellt gott som jag brukar tycka det var. Så det lär gå lätt för mig att inte äta godis & allt.
Binta, Elin och Ejlitz gick sedan hem vid klockan ett. Så jag satt vid datorn sedan till klockan ca 03:30 och gick sedan och la mig.
Idag gick jag upp vid halv ett, så får bli en chill dag idag. Endast sitta hemma med myskläder.
Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton, det hade i alla fall jag! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback