nothing even matters

Godkväll! :)
Sitter just nu i mitt rum och lyssnar på musik. Har precis gjort klart mina läxor och innan det var jag iväg och tränade med Elin. Kuligt.
Skoldagen i dag var väl som vanligt, fast att vi fick fika på franska lektionen. Kladdkaka och någon slags fransk saft, mycket mumsigt. Efter skolan så stannade jag, Binta och Ejlitz på läxläsning. Men gjorde typ inte ett skit eftersom jag själv inte fattade något av matten och ingen lärare heller.. Smart. Så får gå någon gång då det är en matte lärare där. Fy, vad jag hatar matte! Idiot som uppfann den skiten. Jag kommer aldrig behöva andvända matte i mitt liv...typ. Plus och minus kan jag, och det räcker för mig. Ok? Hatar att jag har så svårt för matte, alla andra ämnen går hur bra som helst! Men just matte...Nej.
Imorgon blir det väl inte världens roligaste dag då Elin och jag har bokklubb på elevens val. Vi hade valt Kost & Träning igentligen, men fick vårat sistahands val som vi endats tog då vi trodde att vi aldrig skulle få vårat sista val. Men nu ser vi ju hur det gick med det. Sitta och läsa samt snacka böcker i två timmar! Jippi!!! No way. Men vi får väl stå ut helt enkelt.

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback