Söndag

Godmorgon!
Sitter nu färdigklädd för en springtur. Ska vid klockan två dra iväg till fotbollsträningen där vi först ska ut och springa några kilometer och sedan träna fotboll. Lär bli riktigt kul.
Sedan idag blir det att träna lite på läxorna och inte göra så mycket mer, det är ju skola imorgon så får gå och lägga mig tidigt. Helgerna går så himla fort.
I går så kollade jag på film med familjen, The Dyatlon Pass Inciden. Den är baserad på en verklig händelse. Den var bra i början. Sedan blev det riktigt overkligt mot slutet. Men efter filmen så blev jag riktigt intresserad av Dyatlon Pass Inciden, eftersom det handlar om nio som dog på ett snö berg i Ryssland utan att någon vet varför. Dom hade fått skador innanför kroppen, men det fanns inga tecken utanför kroppen att någon blivit misshandlad eller något. Så sökte lite om det och blev sen att jag satt och läste om massa oförklarliga mystiska händelser och fenomen. Bland annat om Bermuda Triangeln. Haha, inget liv sådär på lördag kvällen.
Nej, nu ska jag inte skriva mer. I alla fall inte skriva mer om saker ni säkert igentligen inte bryr er så mycket om. Haha. Bara jag som tycker det är intressant.
 
Ha det bra!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback