you're a bird on the water, i'm a fish on the ground.

Hej! Vist är det jätte underbart med helg!?
Idag så åkte jag in till stan tillsammans med familjen. Köpte en tröja, ringar och Proactiv. Hoppas verkrligen Proactiv funkar, riktigt intressant att se. Min kompis har sagt att det fungerar för henne, men hört från andra att det inte funkar alls. Men det får jag snart se. När vi kom hem från stan gjorde jag inte mycket, spelade lite Mario Cart med Tyra och åt fruktsallad med familjen. Sedan hamnade jag i mitt rum.
Igår så var det ju fredag, då stod Binta och jag i skolans caffeteria. Vi som hade prickat in så att vi inte hade någon gympalektion på fredagen. Men sen bytte dom precis schema, så vi hade gympa på fredagen vilket bettyde att vi missade den..Tråk. Men Binta och jag hade riktigt kul i caffan ändå.
Efter skolan följde jag med Elin till frisören där hon skulle göra ombré, blev tvungen att gå hem innan hon blev klar eftersom jag skulle iväg på bio tillsammans med mamma och Amanda. Så drog hem till pappa och packade, för skulle till mamma efter bio. Sen kom mamma, så Amanda och jag åkte med till bion. Hundraåringen som hoppade ut genom fönstret och försvann. Riktigt skojig film! Hört att folk sagt att den varit dålig, men då vet i tusan vad dom har för tråkig humor. Den var bra! Och nu kom jag tänka på att det är ju Robert Gustavsson som har huvudrollen i filmen, och jag är faktiskt med i hans film! Han har gjort någon Rolandz film, och då är jag med i en snutt från Allsång på Skansen när han är på scenen och sjunger. Ska se till att kolla på den filmen någon gång. Nu har min skådespelar karriär börjat, helt enkelt. Haha. I wish. Men efter filmen sen så åt vi på pizzeria Perfect.
Ha det bra!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback