this is how we do

Har precis duschat efter springturen, fyspasset samt fotbollsträningen vi hade idag. Gillar söndagar på grund av detta, annars är söndagar ingen favorit dag precis. Känns ju jobbigt att skolan börjar, men ändå då jag är i skolan tycker jag att det är kul. Det är väl bara så att man måste klaga på skolan på söndagen, så det blir så med automatik. Det jag tycker är sämst är att vi har matte prov någon gång, nu i veckan. Och jag kan absolut ingenting utav det. Vi har fått några repetionsövningar, men jag kan typ tre-fyra stycken. Resten är som kinesiska, don't get a fuck liksom. Får se hur det går. Jag önskar verkligen att jag var bra på matte! Det är det ända ämnet som jag har problem med, allt annat går ju jätte bra. Varför just matte? D':
Imorgon blir faktiskt en riktigt skön dag i skolan. Det är ju Förintelsens minnesdag vilket betyder att vi inte har några lektioner alls, endats kolla på film och prata om själva dagen. Jag tycker det är riktigt intressant att höra om vad som hände. 
Åh, har typ ont i magen för att jag nästan inte gjort något alls på matte repetionslvingarna som är tills imorgon. Men vad ska jag göra om jag verkligen inte kan dom!? Jag kan ju inte göra så mycket än vad jag gör, liksom.
Invigde mina ÖFF kläder på träningen idag.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback