träning på linköpings arena

Hej! Idag blev det en hel del fotboll för mig, vilket jag tycker om. Som jag nämnde i mitt inlägg igår, så skulle jag träna med ÖFF på Linköpings arena. Och det var vad jag gjorde idag. Fick dra direkt hem från skolan, äta och byta om till fotbollskläder och dra iväg direkt. På träningen där var vi endast cirka sju stycken från själva ÖFF, sen tränade vi tillsammans med Linköpings tjejer 19år. Vi gjorde olika övningar och körde sedan match då vi blandade lag. Riktigt kul med riktigt motstånd. Några av dom ska även spela i allsvenskan, så kändes lite sådär awesome när man tog bollen från dom eller sprang ifatt dom. Så var en riktigt kul men super duper kall träning. Det snöade ju. Men det var lite varmare i själva arenan än vad det var utanför, som tur var. Kände att träningen där gick super bra vilket jag är jätte glad över. Annars brukar jag vara så seg på att komma igång och spelar inte mitt spel. Men det gjorde jag idag! Sedan efter träningen åkte vi vidare till mitt lag som hade träning, där jag igentligen skulle tränat idag. Så kom dit när det var sådär tjugo minuter kvar, så spelade de tjugo minuter tillsammans med dom. Också super kul. Så varit en bra dag idag!
Imorgon händer inte mycket. Ska på sång efter skolan, annars som sagt, händer det inte så mycket mer. Blir antagligen att träna med Elin och sedan plugga.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback