Camping - dag 1

Hej! Jag har varit lite seg på att blogga, men har typ inte orkat. Fast ska försöka bli bättre påt. Sitter just nu i en husvagn på en camping i Göteborg och kollar fotboll. VM final mellan Argentina och Tyskland. Vi kom hit på eftermiddagen idag. Tråkigt nog så har det regnat näst intill hela tiden. Får hoppas på att vädret blir lite bättre imorgon då vi redan vid klockan åtta ska vara på Gothia Cup för att kolla på när Amanda spelar med IFK Norrköping. Lär bli riktigt kul att kolla på. Vi kommer vara i Göteborg i en vecka för att kolla på cupen. Det är därför vi är här. Men vi hittar säkert på något mer som Liseberg och shopping. 
Under dagarna jag inte bloggade så sov jag hos mamma där vi skulle grilla och ha det lite trevligt med grannarna. Umgicks även med Binta och Ejlitz på kvällen. Vi fick världens skrattryck i affären vid kassan så att alla trodde vi var helt dumma i huvudet eller nått. Alla var helt tysta och vi stod och skrattade.... Sedan igår så hände inte mycket förutom att mina "låtsas" kusiner kom över och åt mat med oss. 


Ariana Grande - Break Free. Ett låttips :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback