Camping - dag 3

Hejsan! Idag blev det att kolla IFK vinna mot ett Tyskt lag. Bra match. Efter det drog vi till Liseberg. Jag är absolut ingen person som åker karuseller och håller på. Jag vågar till och med inte åka vissa barn karuseller vilket är riktigt illa. Men jag gick i alla fall spökhuset och åkte en karusell i vattnet. Håller inte riktigt ordning på vad alla karuseller heter. Och jag som inte äter godis vann också en stor daim karton på ett spelhjul... Ja, familjen blev ju glada i alla fall. Vi hade även tänkt shoppa lite, men det sparar vi till imorgon! I går så var vi på öppningen av Gothia Cup. Det var massor musik och underhållning. Riktigt fint när de olika länder som var där, presenterades med flaggor och olika parader. Så kul att flera ungdomar får världens olika länder kommer hit för att göra det dom verkligen älskar, spela fotboll. Att man kan spela tillsammans  utan att ens förstå varandras språk. Fint. Blev också riktigt glad över att det kanske är ungdomar från andra länder som inte har chans att åka iväg på resor och sådant vanligtvis. Så det är säkert riktigt kul för dom att få komma hit. Och jag som älskar amerikaner var helt faschinerad över dom när dom stod och pratade med varandra, haha. 










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback