Camping - dag 4

Sitter just nu i husvagnen med musik i öronen. Resten av familjen kollar på sagan om ringen... förstår mig inte på sånna filmer. Så jag bloggar istället. Idag blev det shopping efter IFKs match mot ett engelskt lag. Dom vann denna match med vilket betyder att dom går vidare till finaler och så. Super duktiga tjejer!! Så i morgon blir det att gå upp tidigt för att kolla när de spelar. Nu är det vinna eller försvinna för dom. 
Men som sagt, så blev det att gå runt i lite affärer idag. Som jag har längtat efter att handla!!! Men hittade inte så mycket kläder. Blev ett svart linne från BikBok, lite smink från TopShop och en parfym där jag glömt affären. Bilder på saker a kanske ni får när jag kommer hem då jag inte har lust att ta upp det och fota och hålla på här. Det är vad som hänt idag! Peace ✌️





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback