Camping - dag 5

Hej! Kom hem klockan två i natt. Det blev att åka hem igår. IFK spelade två matcher igår. Den första vann dom vilket ledde till att de gick vidare och fick spela mot ett lag från Norge. Men tråkigt nog så blev det ingen seger där. De norska tjejerna var jätte duktiga. Så det blev att packa ihop och åka hem. Även om jag inte var med och spelade i Gothia Cupen, så var det riktigt roligt att vara där. Har också blivit riktigt sugen på att spela fotboll pga cupen. Riktigt fuskigt att se alla andra på fotbollsplanerna. Jag missade ju träningen i onsdags. Så längtar så in i tusan till fotbollsträningarna.
I morse sov jag ut och drog sedan till gymmet. Känns bra att träna igen. Har ju inte gjort det på cirka en vecka. Har även blivit rätt så mycket onyttig mat och skit. Fy. Så rätt så bra att få komma hem ändå. Eftersom jag vaknade lite efter tolv så känner jag att dagen är helt förstörd, så blir riktigt tråkigt idag. Bara sitta hemma i soffan framför tvn.
Bye. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback