cause this is how we roll

Hejhej! Har inte bloggat under några dagar nu, men har inte känt för det faktiskt. Men nu så. Dagen idag började med gymmet. Senare följde jag med familjen som skulle handla lite. Blev sen att gå på ett 25 minuters grupp pass på gymmet tillsammans med mamma. Hade inte bestämt att jag skulle gå på det, men jag följde med ändå. Så kom för en stund sedan hem och har precis duschat.
Igår så tränade jag med pappa på morgonen, sedan drog vi direkt till Lotor där alla Finspångs a-lag spelade fotbollscup mot varandra. Där var såklart Torstorps a-lag som vi hejade på. Där spenderade jag en stor del av dagen. Det var sjukt himla varmt! På kvällen sedan umgicks jag och familjen med våra grannar på uteplatsen. Trevligt. Och i fredags spenderade jag hela dagen på stranden vid Lien. Mamma och mina småsyskon skulle tälta där, men Amanda och jag följde bara med dit under dagen. Tälta är absolut inget för mig. Jag satt och åt vindruvo medans dom andra slet med att få upp tältet, haha. Sånt orkar jag inte med.
Ni får lite bilder som jag tagit under dagarna.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback