daydream

Hej folket! Kom på att jag inte bloggade igår, men men. Jag tränade i alla fall fotboll igår. Det seriöst öste ner regn som en dusch, bokstavligen. Vi åt även gott på kvällen, kex med ost och frukt. I love that shit. Snackade sedan FaceTime med Binta en stund på kvällen. I morse drog jag in till stan med familjen. Hade egentligen inte tänkt köpa något, men jag kunde inte stå emot ett par perfekta byxor jag hittade. Har letat efter just sånna jeans as länge, så jag var bara tvungen att köpa dom. Dom är liksom "soft" i materialet. Dom kommer från BikBok och kostade 599kr. Vi åt även lite i stan. När vi kom hem drog jag med mamma till gymmet och gick på två pass, bål & balans och step-styrka. Väl hemma sen, kom Ejlitz och Binta förbi. Så vi tog en promenad och pratade om allt strange vi kom på. Vi i familjen har även planerat lite 'resor' nu i sommar. Nästa vecka 13-19:de så blir det att åka till Göteborg då min syster blivit inlånad till IFK Norrköpins flickor 19år som ska spela med i Gothia Cupen. Sveriges största cup. Den håller på i en vecka. Så vi måste följa med och hejja!!! Sedan i Augusti drar vi till Öland på lite semester. Kul det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback