idk

Ett inlägg såhär mitt i natten. Men har googlat för mycket läskigt så jag bloggar för att komma på andra tankar. Haha. Men i morse tränade jag på gymmet, sedan vet jag inte vad jag fördröjde tiden med då den bara flög iväg och det blev dags för fotbollsträning. Riktigt kul träning blev det, som alltid. Och är riktigt excited för morgondagen då jag ska till frisören. Ska klippa mig och färga håret. Men det största problemet jag har, som jag grubblat på länge är vilken färg jag ska ha!? Jag passar seriöst inte i någon färg alls vilket är riktigt tråkigt. Sjukt avundsjuk på dom som passar i precis alla sorters färger... Ja, life is hard.  Nej. Nu ska Binta och jag ha våra muppade konversationer över snapchat ett tag, sedan ska jag ta och sova!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback