then why in the world would you say it?

Hej! Kom hem från fotbollsträningen för ett tag sedan. Gud, så kul det var att spela. Vi har börjat med träning i två timmar istället för bara en och en halvtimme. Lycka. Idag hade vi lite teoripass första halvtimmen. Så är riktigt lycklig nu när jag fått träna lite fotboll, hehe. I morse blev det att gå upp redan vi åtta för att gymma vid klockan nio. Under resten av dagen har jag solat och bara väntat på fotbollsträningen samt kollat vine. Jag är smått besatt av vine då det finns så mycket underbart roliga människor där. Önskar jag vän med dom alla. I morgon blir det att gymma på morgonen och sedan dra iväg till stranden. Det är väl vad som kommer ske imorgon. Sedan på onsdag är det dax för fotbollsträning igen. Längtar redan tills dess. Wiho! Fotboll är lycka.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback