it's a love robbery

Hej! Känns som att dagen idag bara flög iväg. Inte vet jag varför. Började i alla fall dagen med ett benpass på gymmet. Sedan har jag bara varit hemma. Har varit ute och solat lite då och då under dagen, men det är det enda. Vilka tråkiga dagar jag haft de senaste dagarna. Men i morgon blir det kul igen då det är fotbollsträning. Jag har inte tränat fotboll på över en vecka! Har varit så sugen på att spela, så ni ska bara veta hur excited jag är inför imorgon. Ska även till gymmet på morgonen och träna rygg. Jag kom också på att skolan börjar snart! Det är väl en månad kvar, cirka. Gud. Jag orkar verkligen inte med läxor och prov. Varför går sommarlov så fort?
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback