I've been longing for daisies to push through the floor

Godkväll! Kollade nyss lite på början av matchen mellan Argentina och Holland, men bestämde mig för att blogga istället. Idag har jag varit lite överallt känner jag. Först så blev det att träna rygg på gymmet. Efter det åkte jag med familjen till älgsjön där det blev sol och bad. Vi åkte hem, fixade oss och begav oss till Norrköping där Amanda skulle träna med IFK och nu ikväll så var jag ute och sprang en runda med Elin. Har varit ute näst intill hela dagen idag! Men igår så drog jag som sagt och badade med Elin, Ejlitz och Binta efter fotbollsträningen. Vid sjön träffade vi på Jonathan som flyttade till Finland när vi gick i 5:an, så var riktigt kul att träffa honom nu 4 år senare! Vi tvingade honom att hänga med oss någon gång denna vecka. Haha. Imorgon har jag inte mycket bestämt, vi får se vad dagen har att erbjuda!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback