Miss movin' on

Hej! Sitter nu i mitt rum och lyssnar på musik. Har hittat en ny låt som jag sitter och spelar om och om. Men idag så blev det att träna lite på gymmet på morgonen, sedan tog jag hunden på en promenad. Blev en lite extra promenad senare då jag begav mig till mamma där hon skulle hjälpa mig med mina ögonbryn. Jag kan inte sånt själv... Vid fem sen följde jag med till min systers fotbollsträning i Norrköping. Det var hennes sista träning med IFK innan det är dags för Gothia cupen på söndag! Så det blir att åka in till Göteborg då. Jag ska visst bo med familjen i en husvagn på en camping... det är inte min grej asså. Men jag överlever. Jag måste ju vara med och heja på syster i mål samt hela laget! I morgon blir det att grilla lite hos mamma tillsammans med grannarna där. Det är vad jag planerat inför morgondagen. Pappa har även bestämt att han och jag ska ha en träningsfri dag imorgon, men det klarar jag nog inte av. Någon slags träning ska det nog allt bli ändå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback