♡ USA ♡

Jag vill så gärna till USA! Helst skulle jag vilja bo där och gå i skola där. Det verkar så mycket roligare och coolare än här i Sverige. Att bo någonstans i Californien hade varit en dröm. Helst i Los Angeles. När jag säger att jag vill bo i USA tror oftast folk att jag tror att allt är så mycket bättre där, att jag trot att jag kommer bli rik, att jag tror att jag kommer få bo i ett stort, lyx hus. Men i själva verket skulle jag nöja mig med ett jätte litet hus. Jag vill inte dit för att få ett lyxigare liv eller så. Jag vill bara uppleva USA, liksom. Gå i skolan där, leva där, se landet och så. Hur grymt som helst. Plus att jag älskar palmer och sommar vilket det är på många ställen i landet. Det är riktigt coolt med country ställen också. Detta skulle verkligen vara en dröm ♡
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback