You were my clarity, I swear

Hejsan. Gud så skönt det är med värme! Nu känns det äntligen att det är sommar på riktigt. Vi får bara hoppas att vädret håller i sig såhär nu resten av sommarlovet. Men idag så blev det gymmet med pappa på morgonen, vi körde ett hårt benpass. Efter det drog jag hem och solade ett tag. Sedan tog jag ut Snobben på en promenad. Han smått dog av värmeslag, stackar hund haha. Lite senare åkte jag in till Norrköping med pappa och Amanda då Amanda skulle träna med IFK Norrköping inför Gothia cupen. Men vi åkte in tidigare för att shoppa lite innan. Jag hade inte tänkt köpa något, men jag kunde inte bara lämna kvar jackan jag hittade på Vero Moda. Den var super fin! Jag tvekade på att köpa den då jag inte ville slösa pengar på en jacka jag ändå inte kan använda nu då det är för varmt, men sedan köpte jag den. 599 kr på Vero Moda. Jag var helt in love i den!! Äntligen någonting att se fram emot i vinter: att få använda jackan. Annars är det bara skit!
Igår spenderade jag näst intill hela dagen på stranden med familjen. Skönt det. Sedan mot kvällen drog jag på två träningspass tillsammans med mamma.
I morgon blir det fotbollsträning. Den blev flyttad till tisdag. Är så super taggad på träning så att det inte är klokt!! Wihuuuuuu! Bild på jackan får ni någon annan gång!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback