DAG 1

Ja ni, klockan är typ tolv och jag orkar inte tänka. Men ska försöka komma på lite random saker om mig.

• Jag är kissnödig hela tiden. Bokstavligen.

• Jag pratar snabbt, jag äter snabbt, jag skriver snabbt. Jag gör allt snabbt, helt enkelt.

• Jag sjunger nästintill hela tiden! Speciellt när jag duschar och när jag är ensam hemma. Jag har mina egna små konserter.

• Då jag inte har annat för mig burkar jag skriva olika berättelser som bara flyger upp i mitt huvud eller skriva egna låtar på mitt piano.

• Jag tycker oförklarliga saker och ting är riktigt intressant. Som spöken, konstiga händelser & ställen på jorden, allt möjligt som är mystiskt och läskigt!!!
 

Bilden #nomakeup cuz #dontgiveafuck
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback