10 dagar

 
Eftersom jag tycker jag bloggar rätt så bra nu för tiden, så kan jag ju börja med den här 10 dagar grejen. Då blir det lite mer inlägg plus att man lär kanske känna mig lite bättre :D Så, let's do this! Nu ska jag försöka klara av alla tio! Förr har jag gett upp efter cirka två dagar...

                          Dag 1 – 5 saker ni inte visste om mig
    Dag 2 – Min favoritplats
  Dag 3 – Min drömkille
                                  Dag 4 – Det här ska jag bli när jag blir stor
      Dag 5 – Mina favoritlåtar
Dag 6 – Mina rädslor
      Dag 7 – När jag var liten  
       Dag 8 – Mina dåliga sidor
            Dag 9 – Det här är jag bra på
    Dag 10 – Mina bra sidor

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback