23

Godkväll! Jag bloggar nu lite hastigt innan jag ska sova.
Kom hem från fotbollen för ett tag sedan så har duschat och fixat med läxor nu under kvällen. Finns inte så mycket att berätta om denna dag faktiskt. Men igår så blev det lite mer att göra då jag både dömde en cup för småkillarna på Najen samt spelade match i Ljungsbro. Vi vann med 4 -1 och själv gjorde jag två mål. Jag vet inte vad som flygit i mig, jag gör mål hela tiden nu för tiden. Känns riktigt bra då jag varit riktigt seg på att göra mål förut! I morgon ska jag sjunga och sedan antar jag att det blir att träna på gymmet med Elin. That's it. Godnatt :)
Ni får en selfie & en låt som jag blivit obsessed med igen efter Mileys konsert!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback