all I know is tomorrow, today will be gone.

Hej! Dagen idag har väl varit rätt så skoj. Gick upp vid elva i morse fast hade igentligen tänkt gå upp vid nio kvällen innan. Eftersom jag inte hade något liv inatt så låg jag uppe till fyra och skypade med Binta och Joseph i flera timmar. Så kände att nio blev för tidigt att vakna. Men sedan blev det att dra ut och springa vid elva någon gång. Cirka 5 kilometer blev det. Drog sedan till bönern med Ejlitz, Binta, Anna, Jocke, John och Alex. Själv badade jag inte utan kollade på när de andra frös ihjäl i vattnet. Sedan drog jag till Najen med Binta och Anna då vi skulle kolla på min bror som spelade match. Och nu sitter jag här! Ikväll ska jag lägga mig i tid och gå upp vid nio. Följer sen med till gymmet och tränar axlar med pappa på morgonen sedan blir det fotbollsträning på kvällen. Hur mycket bättre kan morgondagen bli? Fotbollsträning ♡
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback