best day of my life

Hej! Jag ska om en stund dra mig till aktiv för att gå på lite pass, men jag hinner skriva ett litet inlägg innan dess! Det har varit en riktigt seg och tråkig dag idag. Inte hänt något. Gick endat på en promenad med Snobben på morgonen, annars har jag bara tråkat. Jag längtar tills imorgon då vi har fotbollsträning och tills på fredag då finspångs cupen börjar! Kommer bli sjukt kul att få spela två matcher varje dag i tre dagar. Taggad till tusen!
Igår så var det fotbollsträning och vi hade riktigt tur med vädret. Precis innan träningen och precis efter träningen regnade det. Men aldrig under träningen. Sedan på kvällen kollade jag Brasilien - Kamerun. That's it ♡
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback