cup - dag 3

Godkväll! Sista matchen är avklarad och cupen är över. Både skönt och tråkigt. Har fullt med blåmärken och är super trött i benen, det kan jag nog tro om alla i laget. Men det har varit super roliga och intensiva dagar.
Sista matchen blev mot cupens ledare, Stångebro. Vilken match... galet. Min syster som är våran målvakt har ju sitt humör vilket ledde till att hon fick gult kort och blev utvisad i tio minuter. Vi har ju ingen extramålvakt i laget!! Så Isabelle som i alla fall kan målvaktsjobbet bäst fick hoppa in under de tio minutrerna. Vi krigade på och det gick ändå riktigt bra. Även om matchen slutade med 3-0 till Stångebro så spelade vi super duper bra! Det blev lite orättvist bedtömt då vi skulle fått en straff och lite annat, men domaren dömmer och man kan inte göra något annat åt det. Jag själv, klantig som jag är, nuddade bollen lite med handen och fick sedan in den i mål. Men eftersom jag tog hands så gilldes ju inte målet.. Men men. Vi hade räknat ut redan innan matchen att Stångebro skulle vinna mot oss. Dom är riktigt duktiga. Men vi kom ju tvåa i hela cupen av sex lag! Så jag är super glad över det eftersom vi i laget verkligen slitigt för varandra. Vi är bäst!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback