cup - dag 1

Hej! Hemma från matcherna nu och är helt slut i benen. Första matchen spelade vi i spöregn mot Lotorp och slutade lika. Det blev 3-3 där jag gjorde ett mål. Vi hade kunnat gjort ännu flera mål, men varför är inget jag skriver ut om här på bloggen. Vi spelade riktigt bra! Sedan blev det mat på Angela och eftersom våra matchkläder var helt genomblöta så var vi lite badass och hängde upp matchkäderna i bilfönstrena så dom torkade när vi åkte. Haha, såg riktigt snyggt ut kan jag medge! Sedan blev det match mot Rimfora. Vi var sjukt sega i början och jag var helt urkass. Men efter första halvlek då det stod 2-1 till Rimrosa, kom vi igång igen och det slutade med hela 5-2 till oss!! Jag kom igång och gjorde tre mål på raken! Kändes riktigt skönt då jag inte alls gjorde bra i från mig under första halvlek. Vi är helt grymma, tjejer!! I morgon ska vi tagga till och vinna matcherna imorgon också.
 
Kanske blir segt med mina 10 dagar nu under helgen då jag endast har chans att sitta vid dator nu på kvällarna. Så dom tar jag nog när cupen är över! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback