DAG 3

Såklart så är Justin min dröm kille. Ren perfektion hela han. Men jag kan berättar typ vad jag tycker om för slags killar, utseende och sådär. Bara för att jag säger att min dröm kille ska vara & se ut på ett speciellt sätt så betyder det ju inte att det är ett måste!
 
Jag burkar oftast gilla killar med mörkare hår, som brunt. Men det finns såklart gånger jag tyckt att t.ex en blond kille varit snygg. Jag tycker även om när killar är muskulösa. Inte överdrivet mycket, men lagom! Jag tycker om när de är mode medvetna och bär snygga och stiliga kläder. Dom ska också lukta gott. Killar som luktar gott är thumbs up! Något som jag konstigt nog tycker är snygg är killar med ''veiny'' armar och händer. Det är typ något bland det första jag kollar på på en kille, haha. Det är massa snyggt. Skulle också vara kul med en kille med samma intressen som jag: gilla att träna och spela fotboll. Jag tycker även killar som kan dansa och sjunga är o m g. Min kille ska vara roliga och får mig att skratta. Han ska vara super gullig, pålitlig och omtänksam. Jag gillar oftast inte killar i min egna ålder. Inte för att jag skulle vilja ha någon kille nu, men föredrar nog en kille som är några år äldre. Tråkigt nog så är ju dom snyggaste killarna 20+ typ.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback