DAG 4

Mina största drömmar är att bli artist och skådespelare. Enda sedan 2006 då jag såg Miley på TVn som Hannah Montana så har jag blivit så inspirerad av att göra det som hon gjorde. Hon var skådepselerska och artist. Och den insiprationen har hållt i sig och det är fortfarande mina drömyrken. Det skulle ju också vara hur kul som helst att vara modell! Jag har ju varken utseendet eller kroppen. Men det är också något som skulle vara kul. Att sattsa på en fotbollskarriär skulle ju inte heller vara helt dumt det heller. Men högst upp på listan över min drömyrken ligger nog artist och skådespelare. Men eftersom mina drömyrken är lite 'extrema' så har jag ett sistahandsval ifall jag inte får mina drömyrken, haha. Men då skulle jag vill ha ett jobb där jag reser runt mycket, får jobba utomlands och så! Det skulle vara riktigt kul.
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback